• مریم

    تعداد پست : 3

    اشتراک در سایت

    1405/04/04 2 22 بازدید

    با سلام! من تا حالا از سی دی برای بچه‌هام استفاده‌ می کردم‌. الان میخوام از طریق سایت اشتراک بگیرم . لطفا یه توضیحی در مورد امکانات مورد نیاز بدید.
  • ریحانه

    عضویت : 05 تیر 1405
    تعداد پست : 2

    1405/04/05 21:43

    سلام من هم همین مشکل رو دارم تابحال سی دی تهیه میکردم واینجا نمیدونم چطور فیلمها رو ببینم
    0 لایک
  • ریحانه

    عضویت : 05 تیر 1405
    تعداد پست : 2

    1405/04/05 21:43

    سلام من هم همین مشکل رو دارم تابحال سی دی تهیه میکردم واینجا نمیدونم چطور فیلمها رو ببینم
    0 لایک

تاپیک های مشابه